Apžvalga

Prekių grąžinimas atliekamas remiantis reglamentuojančiais LR teisės aktais ir patvirtintomis daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

• Jeigu norėsite grąžinti ar pakeisti įsigytą prekę, tai galėsite padaryti per 14 dienų nuo prekės įsigijimo dienos.

• Jeigu pageidausite nepatikusią prekę grąžinti ir atgauti pinigus, prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

• Jeigu pageidausite nepatikusią prekę pakeisti kita preke, Jums bus suteiktas nuolaidų kuponas sekančiam apsipirkimui.

• Pinigai yra grąžinami bankiniu pavedimu į nurodytą banko sąskaitą per 14 darbo dienų po serviso akto akto gavimo.


Prekių grąžinimo sąlygos

Grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:

• kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

• prekės nebuvo naudojamos;

• prekės nebuvo sugadintos;

• nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės (apsauginės plėvelės, juostos ir kt.);

• grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikė savo prekinę išvaizdą.


Grąžinamų prekių pristatymas
Prekių grąžinimas atliekamas tik naudojantis Omniva Grąžinimų paslauga. Tai atvejais, kai prekė netelpa į paštomatą, grąžinimas turi būti atliekamas naudojantis kurjerių paslaugomis. Nei Lietuvos paštas, nei autobusų siuntų tarnyba iki galutinio gavėjo nepristato, todėl kitais būdais grąžintos prekės nepriimamos ir bus grąžintos siuntėjui.

Grąžinti siuntas per Omniva greita ir patogu, kaip 1-2-3:

1. susisiekite el. paštu info@gic.lt.

2. supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą;

3. per 14 darbo dienų po siuntos pristatymo laukite pinigų arba pakeitinės prekės.

Už grąžinimo paslaugą klientas apmokestinamas pagal Omniva taikomus grąžinimo įkainius.

Išparduodamos prekės

Grąžinami pinigai gali būti grąžinami tik už įprastos kainos prekes. Už išpardavimo prekes pinigai negali būti grąžinami.

Keitimas

Prekes keičiame tik tuo atveju, jei jos yra nekokybiškos arba sugadintos. Jei norite pakeisti prekę į tokią pačią, rašykite mums el. paštu info@gic.lt ir siųskite prekę adresu: siųskite mums: Paribio g. 25B-28, LT-08102, Vilnius .

Priklausomai nuo to, kur gyvenate, gali skirtis laikas, per kurį jus pasieks pakeista prekė.

Jei grąžinate brangesnius gaminius, galite apsvarstyti galimybę naudotis sekimo siuntimo paslauga arba įsigyti siuntimo draudimą. Negarantuojame, kad gausime jūsų grąžinamą prekę.

Reikia pagalbos?

Klausimais, susijusiais su pinigų grąžinimu ir prekių grąžinimu, kreipkitės į mus adresu info@gic.lt.